Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Νέα ιστορία

Καλησπέρα ονομαζομαι Μ. Κ. εχω και εγω τεραστιο προβλημα, και συστηματικα η πρωην συζυγος μου παρεμποδιζει την εποικινωνια με τον γυιο μου. Σας αναφερω περιληπτικα . Ειχε εκμεταλευτει ενα περιστατικο οταν ειμαστε ακομα παντρεμενοι, και φροντιζα εγω μοναδικα το ανηλικο βρεφος τοτε καθολη την διαρκεια της ημερας καθε μερα...Το βρεφος ενω του ετοιμαζα το γαλα του ταυτοχρονα το ειχα στην αγκαλια μου, και σε μια ασυναισθητη κινηση του προς τα πισω οπως συμβαινει πολλες φορες με τα βρεφη ,πηγε να φυγει απο την αγκαλια μου και το συγκρατησα παρατωντας το μπιμπερο με το αλλο μου χερι απο το σβερκακι του δημιουργοντας καποιες γρατζουνιες στο λαιμουδακι του..

Αυτη λογω αυτου του περιστατικου στο δικαστηριο των ασφαλιστικων μετρων με παρουσιαζε ως οτι κακοποιουσα το παιδι σε καθημερινη βαση, και οτι θα επρεπε να βλεπω το παιδι μονο παρουσια της..Γεγονος που το δεχτηκε το δικαστηριο τοτε αλλα οχι βεβαια επειδη ειμουνα επικινδυνος για το παιδι αλλα λογω αμελειας...Εγω καταφερα να αποδειξω οτι συχνα μου παρεμποδιζε την εποικινωνια και μου αποσπουσε χρηματικα ποσα για να βλεπω το παιδι και το δικαστηριο της εθεσε χρηματικη ποινη 500 ευρω σε καθε παραβαση της και παρεμποδιση της εποικινωνιας μου με το παιδι...Δεν εκανα τακτικη αγωγη για την επικοινωνια αλλα παρεμεινα σε αυτη την λυση να βλεπω το παιδι ακομα και παρουσια της διοτι ηξερα οτι ακομα και ετσι δεν θα μου επετρεπε να βλεπω το παιδι μας...Δεδομενου οτι απο την αρχη με εβλεπε ανταγωνιστικα μην τυχον και το παιδι αγαπησει περισσοτερο εμενα απο αυτην, εφοσον εκ των πραγματων ασχολιομουνα περισσοτερο εγω με τα περι φροντιδας του παιδιου οσο διαμεναμε μαζι..Πραγματικα παντοτε λοιπον ακομα και παρουσια της δεν μου επετρεπε να βλεπω το παιδι εκτος απο καποιες περιοδους που καλουσα την αστυνομια και για τον φοβο και μονο της χρηματικης αποζημειωσης.Ποτε δεν εχει τελεστει η αποφαση ως αναγραφεται ομως, και παντοτε μου ''ετρωγε'' ωρα η ωρες εποικινωνιας με τον γυιο μου...Στην πενταετη περιπου δικαστικη αντιδικεια μου κοινοποιησε ενα εξωδικο οτι δηθεν κανω καταχρηση του δικαιωματος της εποικινωνιας και απο 3 μερες την εβδομαδα μου προτεινε με μορφη αποφασιζουμε και διατασουμε ακομα και μεσα απο το εξωδικο να βλεπω το παιδι μια μονο φορα την εβδομαδα....Λ Η Φ Θ Ε Ι  υποψην οτι για αυτες τις περιοδους εχω αναφερει ανα καιρους στα δικαστηρια οτι δεν ειμαι εγω αυτος που δημιουργει καυβγαδες και μικροεπεισοδια κατα την διαρκεια της εποικινωνιας με το παιδι παρουσια της, αλλα αυτη. Και μαλιστα αυτο φαινεται ολοκαθαρα απο βιντεο αρχεια που τηρω και βιντεοσκοπουσα τον μικρο κατα τις περιοδους που με αφηνε και τον εβλεπα...Οπου δεν δισταζει ουτε ακομα μπροστα στην καμερα να μου επιτεθεται φραστικα και να φωναζει σαν χουλιγκαν μπροστα στο παιδακι, και μαλιστα να μην μου επιτρεπει ουτε αυτες τις βιοντεοσκοπησεις να γραφω για να εχω αρχεια με το παιδι σε αυτες τις ηλικιες...Ακομα και επιθεση για χειροδικια προς εμενα εχω καταγραψει με την βιντεοκαμερα μπροστα στο παιδι...Αυτη λοιπον η γυναικα με ψευδομαρτυρες και τις γνωστες μεθοδους των δικηγορων στα δικαστηρια υποστηριζει ακομα ενω πλεον το παιδι ειναι 6 χρονων οτι δεν πρεπει να το παιρνω στο σπιτι μου αλλα να παραμεινει η εποικινωνια ως εχει διοτι ειμαι επικινδυνος και μαλιστα μου εκανε και μυνηση για ξυλοδαρμο την πρωτη φορα που ειχα καλεσει την αστυνομια επειτα τριων ημερων...Οσο την χτυπησατε εσεις τοσο την χτυπησα και εγω....Και ξυλο ''ετρωγα'' μου εκανε και μυνηση στο τελος ......Και να φανταστειτε εχω βιντεοσκοπησεις ακομα και απο την περιοδο που επικαλειται οτι κακοποιουσα το παιδι....Που αν υπηρχε ενα σωστο οικογενιακο δικαστηριο με ειδικους παιδοψυχιατρους και οργανωση θα επαιρνα την επιμελεια του παιδιου απλα και μονο παραθετοντας αυτα τα βιντεο αρχεια μου....Δεν υπερβαλω η πρωην συζυγος ειναι διαταραγμενη προσωπικοτητα ψυχασθενεις κατα την προσωπικη μου αποψη και μαλιστα σε ανυποπτη στιγμη μου ειχε αποκαλυψει οταν ειμασταν παντρεμενοι οτι αισθανεται την αναγκη να την δει ψυχιατρος και οτι δεν ειναι καλα γεγονος που βεβαια σε καμια περιπτωση τωρα δεν παραδεχεται.....Στο διαταυτα γιατι ειναι παρα πολλα αυτα που θα μπορουσαν να εκτεθουν, και ερχομαι στο ζητουμενο το παιδι επρεπε φετος να ειναι στην πρωτη ταξη του δημοτικου αλλα τον εχει ακομα στο νηπιο χωρις ποτε να μου εξηγησει τον αληθη λογο δεν μου λεει ουτε σε πιο νηπιαγωγειο πηγαινει, και εμαθα με τα πολλα απο την μητερα της πρωην συζηγου μου ,οτι το παιδι το στελνουν και κανει λογοθεραπεια..ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΕΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ Ρ ΕΝΩ ΠΡΟ ΔΙΕΤΙΑΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..Ειμουνα ενα χρονο στην νησο Σκυρο με μεταθεση και εχασα καπως την ''επαφη''....Ειναι ψυχασθενης, την ρωταω που πηγαινει το παιδι σχολειο και μου απανταει τοσο καιρο δεν σε ενοιαζε και εισαι ανευθυνος κλπ..Της απαντω ενταξει ενδιαφερομαι τωρα θα μους πεις που τον πας σχολειο ?και ποτε δεν μου λεει......Αυτο το παιχνιδακι λαμβανει χωρα απο την ηλικια των 4 που τον πηγαινε σε ιδιωτικο παιδικο σταθμο....ρωτουσα αλλα ποτε δεν μαθαινα που παει σχολειο για να με αιφνιδιαζει στα δικαστηρια των διατροφων με υπερογκα ποσα 1200 ευρω διατροφη για ενα παιδι 4 χρονων επειδη τον πηγαινε σε ιδιωτικο παιδικ σταθμο...Κλεινοντας δεν με απασχολει για τον εαυτο μου εχω συνηθισει που δεν βλεπω συχνα το παιδι μου αλλα ανυσηχω για το παιδι ειναι δυσλεκτικο δεν ξερω γιατι δεν τον πηγε σχολειο...Παλαιοτερα την εμπιστευομουνα σε εισαγωγικα δεδομενου οτι δεν ηθελα να της αποσπασω και την επιμελεια αν και το ειχα ζητησει δικαστικως δεν εφεσιβαλα γιατι θεωρησα οτι το παιδι πρεπει να ειναι στην μανα του αλλα πλεον ειμαι σιγουρος οτι η κυρια ειναι ψυχασθενης και το παιδι κινδυνευει....Προ τριων ετων μου εφερε το παιδι με 7 ραματα στο κεφαλακι του στο σημειο του κροταφου μου το παρουσιασε ως ατυχημα και ηταν πολυ ανυσηχη, δεν ηθελα να εκμεταλευτω το γεγονος οπως αυτη και να την φερω σε δυσκολη θεση πηγαινοντας με το παιδι σε ιατροδικαστες.....Τελικα ομως νομιζω οτι εκανα λαθος.....Κανεις δικηγορος θεωρω οτι δεν ασχοληθηκε σωστα και θερμα με το προβλημα του παιδιου μου....Ηδη απο περυσι απευθυνθηκα στην εισαγγελεα ανηλικων και την ενημερωσα αιτωντας να κανουν ελεγχο και τυχον συστασεις κοινωνικοι λειτουργοι..Εκτελεστηκε αλλα ποτε δεν με ενημερωσε ομως κανεις τελικα το παιδακι μου σε ποιο σχολειο παει για να ρωτησω και εγω ο ερμος....Τελικα εμαθα οτι η κοιν.προνεια εστειλε τον φακελο με τον ελεγχο που εγινε απο τους κοινωνικους λειτουργους και την επομενη εβδομαδα η αυτη αν μπορεσω και απουσιαζω απο την εργασια μου θα κανονισω ραντεβου εκ νεου με την εισαγγελεα ανηλικων που το ειχε διεκπαιρεωσει........Απο σας θα ηθελα πρωταρχικα εναν καλο δικηγορο να μου συστησετε για να ασχοληθει σιγουρα με το θεμα διοτι θελω να το φτασω ακομα και μεχρι τα ευρωπαικα δικαστηρια /......Πλεον φοβαμαι... θεωρω οτι πρεπει να παρω αμεσα την επιμελεια του παιδιου....Δηλαδη ειναι απιστευτο εχω βιντεο αυτοπτες μαρτυρες των οσων λεω και γινονται δεκτα τα οσα λενε οι ψευδομαρτυρες που φερνει στα δικαστηρια καθε φορα η κυρια σε εισαγωγικα...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου