Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Διαζευγμένος γόης του σινεμά: «Κόντεψα να χάσω το παιδί μου από τις κακές παρέες και τα ναρκωτικά»

Ο Νίκος Ζιάγκος παντρεύτηκε στα 27 του χρόνια μια κοπέλα την οποία ερωτεύτηκε σφόδρα. «Εμεινε έγκυος πριν παντρευτούμε και ύστερα από έξι μήνες που γεννήθηκε ο γιος μας, ο Γιάννης, χωρίσαμε» θυμάται.


«Τότε ήμουν στα φόρτε μου και η γυναίκα μου ζήλευε πολύ. Μετά τον χωρισμό μας εκείνη παντρεύτηκε ξανά με έναν φίλο μας, που εγώ της τον προξένεψα, κι έκανε μαζί του δύο αγόρια. Υστερα από μερικά χρόνια άρχισαν οι προστριβές στο σπίτι της πρώην γυναίκας μου με τον άντρα της και κάπου σε αυτήν τη φάση ο δικός μας ο γιος “το σκάει” και πάει και μένει στη γιαγιά του, τη μητέρα της γυναίκας μου. Εκεί έμπλεξε με κακές παρέες και άρχισε να παίρνει ουσίες» εξομολογείται ο ηθοποιός και συνεχίζει:

«Τον πήγα δεκαοκτώ μήνες για αποτοξίνωση στην Ιταλία και άλλους τόσους μήνες στην Ισπανία. Οταν είναι το παιδί στην προεφηβεία πρέπει να το βάλεις να ασχοληθεί με τον αθλητισμό για να πάρει καλά πρότυπα. Αν αρχίσει τα ναρκωτικά, είναι πολύ δύσκολο να βγει από αυτό το λούκι. Από αυτά έχουν διαλυθεί οικογένειες, έχουν αυτοκτονήσει γονείς και βεβαίως έχουν πεθάνει πολλά παιδιά. Και ο γιος μου, ο Γιάννης, έχει χάσει τέσσερα-πέντε κολλητά φιλαράκια του από τις ουσίες. Αλλά κι εγώ έχω χάσει δεκαπέντε φίλους από πρέζα κι έχω δει άλλους σαράντα που φυτοζωούν και είναι τελειωμένα άτομα. Πρώτος μου ξάδελφος έκοψε τις ουσίες όταν πέθανε η μάνα του.


Ολο αυτό που κάνουν με τα ναρκωτικά είναι για να τραβάνε την προσοχή της μητέρας τους. Ολα τα πρεζάκια δεν είναι κουλουριασμένα σε εμβρυακή θέση; Αυτό που κάνουν είναι σαν να μπαίνουν στη μήτρα της μάνας τους. Δηλαδή, εκεί όπου δεν έχουν κανένα πρόβλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου