Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Είμαι μπαμπάς και θέλω να βλέπω το παιδί μου!


μπαμπάς Παντελής

Θέλω να ακουστεί ένα μεγάλο πρόβλημα που έχω (που είναι και μεγάλο παράπονο) σχετικά με την αποκατάσταση της Πατρότητας…
Πριν από 4 χρόνια χώρισα με το άνθρωπο που λάτρεψα περισσότερο από οτιδήποτε…. Αποκτήσαμε μαζί ένα αξιολάτρευτο παιδί που σήμερα είναι 7 χρονών… Δεν έχει σημασία ο λόγος που χώρισα, αλλά δεν ντρέπομαι να το πω κιόλας: Με απάτησε με τον πολύ καλό μου φίλο που μας πάντρεψε και μας βάπτισε το παιδί μας.. Εν μέρει το δέχτηκα, γιατί προφανώς ή εγώ δεν της πρόσφερα αυτό που της έλειπε ή αυτή ήταν πολύ Π…..Α που ήθελε τους άνδρες για να ικανοποιεί τα γούστα της…
Το θέμα είναι ότι όταν δυο άνθρωποι αποφασίζουν να κάνουν οικογένεια και να φέρουν στον κόσμο ένα παιδί (άσχετα αν χωρίζουν), κάνουν τα πάντα για το παιδί τους και προ παντός ΜΕΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΓΟΝΕΙΣ..
Την μέρα που χώρισα, πηρε απλά το παιδί μακριά μου και εξαφανίστηκε.. Για 3 μήνες δεν είχα καμία επαφή με το παιδί. Το έψαχνα παντού, δίχως να ξέρω αν είναι καλά.. Μια μέρα και καθώς παρακολουθούσα το σπίτι του πατερα της, μήπως και δω το παιδί μου, το είδα να παίζει στην αυλή… πετάχτηκα από το αμάξι και όταν του φώναξα έτρεξε φωνάζοντας “Ο μπαμπούλης μου!!” (Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό)


Μόλις το άκουσαν οι δικοί της, βγήκε έξω ο πατέρας της και ο αδελφός της και με απειλή καραμπίνας, με χτύπησαν άσχημα, μου άρπαξαν το παιδί από την αγκαλιά και μου έκλεψαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν… Κάθισα 6 μέρες στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και στο σώμα. Μετά από 3 μέρες ο πατέρας της παραδόθηκε στην αστυνομία με δικαιολογία ότι πήρε το παιδί από τον πατέρα για να το δώσει στην μάνα  και έλειπε 3 μέρες γιατί η μάνα του παιδιού ζει 600 χλμ μακριά.. (Όλα αυτά είναι γραμμένα στις τοπικές εφημερίδες) Σε βάρος τους εκκρεμεί κακούργημα…
Μετά από 3 μήνες και αφού έγινε το πρώτο δικαστήριο σχετικά με τα ασφαλιστικά μέτρα που έκανα για να δω το παιδί μου, κατάφερα να το δω.. Εδω είναι ένα από τα περίεργα του νόμου.. Αν το έκανα εγώ αυτό, θα με είχαν βάλει φυλακή μέχρι και σήμερα. Το δικαστήριο μας έδωσε μια προσωρινή απόφαση που επιτέλους μου όριζε ποιες μέρες θα βλέπω το παιδί μου.. Παρόλα αυτά, η πρώην γυναίκα μου παραβίαζε την απόφαση αυτήν με δικαιολογία ότι θα πάρει άδεια (κάτι που δεν έκανε) – είναι άρρωστο το παιδί – είμαστε εκτός πόλης και πολλά άλλα…
Αναγκαζόμουν  να κάνω μηνύσεις κάτι που ήξερα ότι δεν οδηγεί πουθενά… Αλλά κάπως έπρεπε να την δώσω να καταλάβει πως αυτό που κάνει δεν είναι σωστό..
Και εδώ αρχίζει το τρελό της υπόθεσης… Τις μέρες που είχα εγώ το παιδί, μου έλεγε ο μικρός μου “Η μαμά μου είπε ότι δεν είσαι εσύ ο μπαμπάς μου, αλλά μπαμπάς μου είναι ο νονός! Αλλά εγώ εσένα έχω μπαμπά και εσένα θέλω
Προσπάθησα και τα κατάφερα να δώσω στο παιδί να καταλάβει ότι η μαμά του κάνει πλακα και φυσικά εγώ είμαι και θα είμαι ο μπαμπάς του… Το παιδί έχει απίστευτη αδυναμία σε εμένα… κάνουμε πολλά πράγματα μαζί όταν το έχω… (πάμε για ψάρεμα – κάνουμε εκδρομές – τον πηγαίνω στην αγαπημένη μας ομάδα στο γήπεδο – βόλτα με την μηχανή μας και γενικά είμαστε οι καλύτεροι φίλοι) Στην γιορτή μου φέτος μου χάρισε ένα δώρο μοναδικό… Μου είπε “Μπαμπούλη, δεν έχω λεφτά να σε πάρω δώρο και το δώρο μου είναι ένα τραγούδι!” και μου τραγούδησε το ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ…
Θα μπορούσα να πω και πω και να πω, δεν θέλω να σας κουράσω άλλο όμως…  Συγγνώμη, αλλά έχω μεγάλο καημό μέσα μου και θέλω να ακουστεί…
Η πρώην γυναίκα μου έκανε τα πάντα να απομακρύνει το παιδί από εμένα αλλά δεν τα κατάφερνε. Όμως τους τελευταίους 2 μήνες το κατάφερε..
Είπε στο παιδί ότι ο μπαμπάς του θέλει να βάλει φυλακή την μαμά (τον Φεβρουάριο είναι το δικαστήριο που σας είπα στην αρχή).. Είπε στο παιδί ότι ο μπαμπάς δεν μας αγαπά γι’ αυτο ζει μακριά μας… είπε το παιδί ότι ο μπαμπάς αγαπά άλλη γυναίκα και έχει άλλο παιδί που αγαπά
Έχει να μου μιλήσει το παιδί 2 μήνες… δεν θέλει να με βλέπει και φυσικά δεν μου μιλαει…
2 μήνες δεν ήξερα το λόγο… είχα τρελαθεί.. ρωτούσα και δεν μου απαντούσε κανένας γιατί το παιδί δεν θέλει να με δει… Την Παρασκευή μου τα είπε το παιδί, όταν πήγα να το πάρω και έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου όπως λένε…. Φυσικά δεν ήρθε μαζί μου… Πήγα στην αστυνομία και ανέφερα το συμβάν και μου είπαν ότι το μονο που μπορούν να κάνουν είναι να πάω στην εισαγγελία και να κάνω παραπόνα και αυτοί θα καλέσουν την πρώην γυναίκα μου για συστάσεις….
Όπως και έκανα σήμερα. Πήγα και έκανα ότι μου είπαν, γνωρίζοντας ότι αυτό δεν είναι λύση…. Στην εισαγγελία ζήτησα να δει το παιδί ένας παιδοψυχολόγος για να επανέλθει η ψυχική του ηρεμία και αυτοί μου απάντησαν ότι αυτό γίνεται μέσω δικηγόρου να κάνουμε μια αγωγή για να δικαστεί μια υπόθεση τέτοια… Δεν μπορεί να δει το παιδί παιδοψυχολόγος αν δεν υπάρχει απόφαση δικαστηρίου… Έφυγα μες τα νευρά και πήγα στον δικηγόρο μου για να ξανακάνουμε μια μήνυση και να περιμένω πότε θα βγει η δικάσιμος για να περιμένω πότε θα βγει η απόφαση για να δει ένας γιατρός το παιδί μου και να επανέλθει η σωστή ροη της ζωής του….
Εγώ το μόνο που ζητώ είναι να είναι καλά ο μικρός μου ήρωας.. Πέρασε πολλά στην 7χρονη ζωούλα του και δεν χρωστάει τίποτα. Το μόνο που ζητά είναι να χαμογελάσει… και θα κάνω τα πάντα για να μην του το στερήσω… Έχω μεγάλο αγωνα μπροστά μου, αλλά θα τα καταφέρω… θα καταφέρω να κάνω την πρώην γυναίκα μου να αγαπήσει το παιδί της επιτέλους… να καταλάβει ότι το παιδί έχει μια μάνα και ένα πατέρα…. Ότι περισσότερο από εμάς τους δυο δεν τον αγαπά κανένας…
Σαν και εμένα υπάρχουν χιλιάδες υποθέσεις.. και αυτό είναι το κακό…
Χριστούγεννα είναι, ρε παιδια.. Αν αγαπάτε τα παιδια σας, κάντε τα το πολυτιμότερο δώρο… Δώστε τους το χαμόγελο πίσω…. Μην τους στερείτε την μάνα η τον πατερα…
Σας είπα λίγο από την ιστορία μου, μήπως και λογικευτεί κανένας να καταλάβει ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η χαζομάρα που κάνει το μεγαλύτερο κακό στην ζωή του παιδιού….
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου